2009. szeptember 13., vasárnap

Szombat

Hétvége lévén a hülye óra reggeli hetes csengésenémi rosszallást váltott ki belőlem, s a jólvégzett munka örömével némítottam el. Aztán mikor 8:51-kor immáron a természet hívásának eleget téve kinyjtottam szemeimet, akkor rádöbbentem, hogy 9:00-re elígérkeztem némi költözködési gyorsegélynek... Azért 10 után odaértem. Itt szerencsétlenkedtünk kicsit a bőröndökkel hátizsákokkal, babakocsival. De aztán mindent sikeresen sikerölt elintézni.
Karhu 3 barátunk velönk örülta sikernek. (Aki műveletlen, illene tudnia, hogy a karhu az a medve, de itt most egy sör neve, a 3 meg a sör komolyságát jelöli, az kb a magyar söralkoholnak megfelelő.)
késő délután aztán még ellátogattunk a főbevásárlóközpontba, ami a westend sokszorosa. Mondjuk céllal mentünk, tehát az ilyen nők által vásárlásnak nevezett céltalan lézengést most tessék elfelejteni. Most tehát többek között van már biciklizáram, így akár megkezdhetem egészséges életmódomat is :)

A mai finn mese pedig (ami nem mese): amíg reggel vártam mikor jön már a busz egy 50 körüli nő sétált be a buszmegálló melletti ösvényen az erdőbe (itt ilyenek vannak), de 5 prc múlva jött vissza. Felém tartott egy méretes övegszilánkkal a kezében, igencsak feldúlt finn szóáradat közepette. Számot vetettem, vajon miért haragudhat rám, de megnyugodva vártam mi fog történni mikor rájöttem, semmit sem ártottam neki.
Mikor rájött nem értem mit magyaráz (vagy finnez?) akkor elkezdte angolul: Milyen ostobák az emberek, hogy ilyet eldobnak az erdőben és aztán a szegény állatok megvágják magukat és véreznek és nincs állatorvos itt a közelben, hát mi lesz?! Aztán kidobta az üveget és megnyugodva tért vissza a fák közé...
Nos, igen szép dolog, ezektől a finnektől ,hogy szeretik a tisztaságot és a természetet és óvják, meg hogy kihozott egy üvegszilánkot és kidobta.

Bár szerintem egy állat sem megy oda egy emberszagú öveghez, majd huzogatja az üveg élén a nyakát. De ettől még legközelebb én is felszedem, ha ilyet látok.

5 megjegyzés:

Unknown írta...

...de mit csinált a néni az erdőben? :)

Marci írta...

A kérdés jogos. Lehet üveget keresett :)

Bettina írta...

:-))))

Unknown írta...

végre elkezdtél csajozni... dícséretes, csak lehet nem 50 évesekkel kéne... :D

Ferenc írta...

Ja, azok túl fiatalok ahhoz, hogy esélyed legyen náluk.