2009. szeptember 17., csütörtök

Nohát, nohát

Bár már elmúltak azok az idők, amikor az Ajkát elkísértem Celldömölkre, vagy bérletem volt az Üllői útra, de a magyar klubok nemzetközi szerepléséért még mindig lelkesedem. Mert olyankor fociznak.(A válogatottat mondjuk kimondottan utálom, mert sz*r meccseket játszanak mindig.)
Azt mondjuk nem értem hazai meccseken miért nem hajtanak így, meg csinálnak ilyen megoldásokat. Persze ha 25%-ot nyájt mindenki, akkor minek több?
De ma a DEBRECEN kitett magáért! Nagyon szép játék volt. Igaz a felét kínaiul néztem, de azért jó volt :)
Ha ilyen lenne a foci otthon mindig, nem mentem volna sehova, még a gordonka melódiák sem zavartak volna...
Hajrá Loki!

9 megjegyzés:

Unknown írta...

...én spanyolul és angolul néztem. Én! Focit! Azért érzed...

Marci írta...

jó fej vagy, egy sörre a vendégem leszel :)

Ferenc írta...

Közeli kocsmában, Csiszár bevezetőjével magyarul. :) Kínaiul is hangzott a Loki tábor, vagy csak a Digisportosak tettek be egy mikrofont a B-középbe?
A debreceni focistáknak van szívük, tudják mi az alázat, nem mint a beképzelt fővárosi zseléhajúaknak, akik egy győzelem után már verhetetlennek hiszik magukat.
Azt hittem átmetrózol az Anfield-re, hogy megnézd.
Sört nekem is, nekem is!

Unknown írta...

Angolul néztem.(atdhe.net) És csak a loki tábor hallatszódott. :)
Jók voltak a fiúk!

Unknown írta...

holland és dán nyelven...
hétvégén megyek is haza, remélem a fradit verjük
Marci? Ez a Feri ugye nem az a Feri?

szab101 írta...

En kaloz modon fogott digitvn neztem 5odmagammal, es kib@szott jo kis meccs volt.. hajra LOKI!!!

Ferenc írta...

Menyus: A Fradi 3-1-re fog bénázni a Loki ellen, mint mindig! :) Ezért szeretjük, mi debreceniek a Fradit az nb1-ben látni...
Marci? Ez a Menyus ugye nem az a Menyus? :)

Marci írta...

Feri egy divatdrukker. Most épp a Debrecennek drukkol, mert az utóbbi időben ők lettek párszor a bajnokok... Amúgy meg mikor a gyereke a BL döntő idején született a győztesről Milánnak nevezte el... Beteges egy kicsit :)

Ferenc írta...

Így van divatdrukker vagyok. :) És debreceni lévén, egész életemben Loki divatdrukker voltam. Mentségemre szolgáljon, hogy 2 hete született lányomat nem Barcelona-nak hívják. :)