2009. szeptember 26., szombat

Mit lehet itt csinálni?

Nekem is megfordult a fejemben! Igazából a kiváltó ok az volt, hogy világ életemben szerettem volna elmenni egy jégkorong meccsre. Láttam az újságban, lesz itt NHL meccs is. Ugye párat mindig Amerikán kívül játszanak, hogy népszerűsítsék (és több ajándéktárgyat adjanak el) az ilyen usa sportokat. Mondjuk szerintem itt a hokit nem igen kell reklámozni, de legyen.
De akkor már elkezdtem nézni pl milyen koncertek lesznek. Kiállításból pl Picasso van most itt, de nekem annyira nem tetszenek a kifordított fejű emberek. Azt kihagyom. No tehát, lesz pl Prodigy! Na nézem is mennyi, ami jó hír az ülőhely ugyanannyi mint az álló, bár ki ül ilyenen, azt nem tudom :) Viszont ami kevésbé jó mindkettő 130 euro. Azért az nem olcsó... Szóval nézegettem mi minden van még. Rammstein csekély 450 euro. Lehet nem itt fogok koncertre járni...

6 megjegyzés:

Ferenc írta...

Csajozzál! Nehogy északi remete legyen belőled. :)

Bettina írta...

Gitár, tóvidék, túra, finn nyelv, kávézgatós ismerkedés (vagy sörözgetős), ingyenes diavetítések, valami egyesülethez csatlakozás (és ismerkedés is)...

Andi és Gergő írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Andi és Gergő írta...

The Prodigy?! YOU SON OF A GUN!!!

Mi Chicagoba repultunk miatta, ne sajnalj mar erte 130 EUR-t! :)

Marci írta...

Nem azt írtam nem megyek :)

Andi és Gergő írta...

Juhhe!!! :) You son of a gun!!