2009. szeptember 5., szombat

Összevisszaság 1.

Az elmúlt időszakban azért történt pár dolog... Voltak ugye a "fájdalmas búcsú" pillanatai, amikből mindenre nem is emlékszem sajnos ;)
De amire biztosan emlékszem, hogy sikerült szereznem egy albérletet. Sajnos a panelrengetegben van, a gettó közepén. És szauna sincs a lakásban. de valahol a házban van állítólag.
Ami gond, hogy meguntam a szállodában a mindennapos reggeli lazacevést, és inkább átjöttem az albiba. Ahol viszont nincs semmi. Leülni sem lehet... csak a budira :)
Viszont mivel ugye aludni kell valahol, így az IKEA segítségével vettem egy matracot, meg párnát paplant. És internetet szereztem, így a lakás berendezéséhez a modem is hozzátartozik, ezt nem tagadhatom le.
A dolgaim kedden érkeznek meg, de a hétvégén még veszek majd függönyt is. meg az IKEA kínálatában megtalálható a 80 centes hotdog is. Igaz azt hiszem Budaörsön ez 120 Ft volt. Bár sosem ettem.

Ilyen a nagyszoba (illetve a szoba, mivel kisszoba nincs).



Aztán itt van a berendezési tárgyak halmaza is.


És hogy hol is lakom most? Aki meg akar látogatni itt talál: Karakalliontie 14D 25-ös lakás. Ez ideális lesz majd, ha átköltözik a csoportom a közeli Karaportti campusba. Jelenleg azonban még Helsinki Valimo körzetében vagyunk kb 2 hónapig. Igy tömegközlekednem kell. Ez kb a következőből áll: 3 perc séta, 18 perc buszozás, 4 perc séta. Na itt érkeztem meg az irodába. De novembertől a 10 perc gyaloglás lesz ehelyett. Plusz megspórolom a régióbérletet ;)
Na itt lakom:


Bejelöltem rajta merre kell majd novembertől sétálgatnom :)
Hát egyelőre ennyi innen

Na és ilyen itt a panelrengeteg egyébként... ;)

2 megjegyzés:

Bettina írta...

Ez az IKEA egy áldás, bárhol is van :-). Minden beszerezhető és még a kínálat is ugyanaz - gondol. A globalizáció előnye.
Gettórengeteg?? Hát nem egy Békás-Káposztás.
Legalább több idő jut közelség miatt az ismerkedésre. Nyelvvel, tájjal, emberekkel - és hát a Wikkamakkapikkanőkkel.

Marci írta...

nyelvet azt akarok majd tanulni. a táj mindenütt ugyanaz: szikla, fenyő, tó, fű, nyúl, mókus. :)
A nőket meg lehetetlen megismerni, így erre törekedni is balgaság ;)