2009. szeptember 14., hétfő

Dobozolunk...

Örömmel jelenthetem, hogy jelentősen lecsökkent a dobozok száma a lakásban. 2 van még a szobában, meg 2 a konyhában. Felszereltem a lámpákat is, illetve a függönyt szóval most már fényárban tudom úsztatni önmagam, ha kedvem tartja.
Láttam a kinti hőmérő kora délután (nap rásütött) 35 fokot mutatott. No ez meglepett, kicsit oda is húztam a hintaszékem az ablakba napfürdőzni, s tényleg meleg volt. Aztán mikor kimerészkedtem a szabd ég alá, szembesöltem vel, hogy igazából 16 fok van, legalábbis árnyékban.
Viszont ma csináltam egy kis pörköltet, ki is nyitottam az ablakokat, hadd szagolgassák a finnek mi készülhet itt.
Gondoltam kinyitok hozzá egy üveg magyar borocskát is, de aztán beláttam, nem pazarolhatjuk ily alakalomnélküliségre a nedűt.

Még érdekességnek annyit, itt ha van tv-d és az olyan állapotban van, hogy "bármikor képessé válhatsz adás fogására" (szerintem ez a mindig kategória), akkor engedélyt kell rá kérned. Amit a gentleman finn hatóságok meg is adnak 224 euroért egy évre. Ez amolyan állami tv díj, amit az adások minőségének fenntartására és javítására fordítanak. Jelenleg 2 millió tv (pontosabban háztartás) van bejelentve, tavaly 20000 renitens kobakjára koppintottak rá. Mert ahol nincs regisztrálva tv, oda látogatásokat szervez a drága tv felügyelet.
Na nekem van itt tv-m, de antennából semmi nem jön. Szerintem ez nem a bármikor képes vagyok adást fogni kategória innentől...

3 megjegyzés:

Bettina írta...

Szerintem tévé nélkül is jól megleszel, és ott az internet-tv adta lehetőség - vagy DVD. És akkor már megspóroltad a Tv-díjat valami másra.
A pörköltszagra biztosan mindenki nyálat csorgatott...

Unknown írta...

...csak egészség legyen meg térerő!

Unknown írta...

Magyar vagy, biztosan megoldod valahogy. : )))
Csak ne bukj le...