2009. október 1., csütörtök

Életjel

Mivel többen is érdeklődtek: nem kell félni, még élek!
A rövid magyarázat, miért nem írtam semmit...
Sajnos rá kellett jönnöm "és igaza lett a néninek" :) Ez egy dalszöveg, csak hogy vmit fejlődjön is, aki most ezzel múlatja az időt.
Szóval rá kellett jönnöm nem jó itt élni, meg minden szar, és ezen rágódtam napokon át...
Na jó, ez elegánsabb magyarázat mint az igazság, mint hogy feltelepítettem az Age of Empires 2 Age of Kings stratégiai játékot, s azóta nincs időm semmire. Mivel anno 99-ben már megtapasztaltam, hogy az ilen jellegű szórakozás és kihívás egyvelege teljes figyelmemet képes lekötni és akkor 40 órát játszottam egyszer vele folyamatosan... így most már rutinosan éjjel 2kor cseng az óra, hogy ideje lefeküdni. A napok aztán ásítozással gyorsan eltelnek. Mivel már a missziók felénél tartok, nemsokára újra lesz időm ide írni valamit. Csak egyszer végig kell játszanom... Értitek... Értitek... Addig gyűjtöm s nem feledem az egyéb élményeket.

au revoir

4 megjegyzés:

Bettina írta...

Oh, Mitológiák Lordja! Jó játékot, várjuk majd vissza a földi halandókhoz, kik a magyar vénasszonyok nyarát élvezik.

Ferenc írta...

Múlt századi játék... Időpazarlás.
Tessék letölteni a FIFA10-et és gyakorolni, mert nemsokára kihívom Finnországot Magyarországgal egy barátságos meccsre! :)

Kocsmákba jársz? vagy arrafelé nincs olyan? Kíváncsi vagyok milyenek és főleg, hogy milyen alakok töltik meg őket.

Marci írta...

Már csak egy misszió van vissza, a másik 3 már megoldott :)

Fecóka, a mondanivalód szokás szerint okafogyott:
Mivel nem ihatsz alkoholt, nem értem miért érdekel a kocsmák világa :) Egyébként a tavalyi Vejnemöjnen pub szerintem örökös bajnok marad.
A nőkre való utalásod meg... Neked már két gyereked van ám, szóval max azt nézheted a lányod konkurrenciája milyen lesz mikor férjhez szeretnéd adni :D

Ferenc írta...

Én nem utaltam semmilyen nőre, nem tudom kit olvastál ki a sorok közül. :) Én a kocsmai népekre voltam kíváncsi. Szociológiai kíváncsiság.

Egyébként egy sörre hitelesítve vagyok, és tudtommal egy kocsmában se néznének ki, ha betérnék egy söröcskére.