2009. október 23., péntek

Október 23.

Ma úgy volt, hogy elmegyek a Magyar Nagykövetség fogadására (mert meghívtak), de rajtam kívülálló körülmények sajnos meghiúsították ebbéli szándékomat.
Aki kicsit is kíváncsi a némi életérzésre ebből az időszakból, az ne a Terror házába, hanem a recski emlékparkba menjen el. Szerintem megéri, ha amúgy is arra van valami dolog, mindenképpen.
Az emlékezés vészterhes óráin inkább a ruszki csoporttársammal ebédeltem ma. Egyébként csalódás a srác, mert azt hittem vmi részeges hacker lesz, de a vodkát se szereti, meg 7 éve már itt él. Angolul is szépen beszél egyedül a monnyitor, meg a mánnyi szavakból lehet tudni orosz. Azt viszont megtudtam a ruszkiknál 10% az államé a fizetésedből, meg persze a cégek fizetnek utánad járulékokat, de te megkapod a 90%-ot. Átlag mérnökkereset 2000 euro (nem totál kezdő). Illetve csak 1800 netto ugye. Nem gondoltam volna... Szóval keletre is lehet indulni ;) Persze lehet viccelt, mert itt sem igazán keres ennél többet, ha meg még az albérletet is leveszem.. akkor rosszabul is jár. De a neje itt tanul még 3 évet, meg a közbiztonság, meg infrastruktúra, stb sokkal jobb azt mondja. Egyébként Szt. Pétervár szülötte, csak 6 óra busszal :)

Nincsenek megjegyzések: