2009. október 26., hétfő

Tiszta udvar, rendes ház

A hét közepe táján felfigyeltem egy kis szórólapra, melyből természetesen a köszönjük és üdvözöljük szavakon kívül semmit sem értettem, de jól nézett ki, kis őszi falevelek voltak rajta. Rögtön vmi általános iskolai dologra gondoltam, ott szoktak ilyeneket régen kitenni. De mondjuk azt még láttam rajta ma 15hkor történik majd vmi. Valahol tudat alatt még az is eszembe jutott, talán falevélsöprés lesz közösségileg? Mivel a "kertbe nyíló erkélyemen" van egy fűnyíró meg egy lombseprű...
S tényleg, kora délután láttam sepreget kinn vki, hát én is összehúztam, amit megkövetelt a haza...

És háromkor jöttek a talicskások és elvitték a kupacokat...

3 megjegyzés:

Bettina írta...

Ez lenne a nekem való rendezett hely. Rend a lelke mindennek :-)

Unknown írta...

Asszimilációs program. Ügyes!

Unknown írta...

Marci! Mi a helyzet a két recepciós nővérkével a vérvételről! Most olvastam,h milyen nagy kedvességben részesültél részükről. Várjuk a folyatást! :)