2009. október 6., kedd

Szubkultúra

Érdekes módon itt több magyar csoportosulás is található. Szombaton az egyik sörözésére én is elmentem. Persze csak bubimentes vizet ittam, a jó benyomás kedvéért! Mondjuk azt citrommal meg sóval adták kis poharakba... na jó azért sört is megkóstoltam. Párszor.
A lényeg 11 ember volt ott, ők az a csapat, akik általában 2 évre jöttek, és max még egyig maradnek, de mindannyian 10 körül járnak. A társaság 6 férfitagjából 1 Veszprémben él, csak havonta jön üzletelni, viszont érdekes módon a ténylegesen itt élő további 5 emberből 4 erdélyi származású, és egyébként mindannyian informatikusok. Talán Erdélyországból könnyebb elindulni, mint Magyarországról. Talán románia kevésbé érezhető hazának, de ezt igazából nem tudom. No, mindegy.
Lényeg, hogy jó volt, bár hazafelé jól megáztam. Ami a többieknek kevésbé tetszett, hogy épp karaoke est volt, aminek köszönhetően 18-70 kor között több előadó oktávjaiban is elmerülhettek a vájtfülűbbek. Engem nem zavart, kifejezetten szórakoztatott.
A másik csoportosulás keddenként szokott összejönni, majd lehet egyszer ott is tiszteletemet teszem. Holnap kedd?

1 megjegyzés:

Bettina írta...

Ma, kedd.
Indián nyár, 25 fok.
A fiam ezt küldi neked: DÁDÁDÁDÁDÁ