2009. október 22., csütörtök

MEO

Meg aztán a héten a modern művészetnek is adóztunk. Mivel én remek előképzettséggel rendelkezem, mert ugye az ajkai üveggyár mellett laktam éveken át, így igen negy szakértelemmel ellenőriztem a korsók alját itt a távoli északon.

Mivel az a művelet igen megerőltető s a koncentráció miatti erőkifejtés erősen igénybeveszi a kondíciót, sajnos némi pihenést kellett eszközölni az esetet követően...
Amúgy minden ugyanolyan már, jó dolgokról nem akarok írni folyton, rosszak meg nem nagyon vannak. A napok rövidölésétől eltekintve.
Ja és ma "szolidaritásból" lefújták a novemberre tervezett céges karácsonyi partit, mivel globálisan nem teljesít a cég oly remekül. (Bár a mi részlegünk minden hírben a pozitív példa)
Erre rajzfilmkedvelő fütyürésző lelki vezetőm epésen megjegyezte vagy új munkahelyet kell keresnie, vagy jelentős mennyiségű vodkát kell logisztikailag megszerveznünk csoportszinten a karácsony méltó, s meghitt megünneplésére.

1 megjegyzés:

Bettina írta...

Én minden jó hírre, infora vevő vagyok.