2010. június 1., kedd

Éljen a nyár

Eljött. Itt van. Nincs hó. Sem. Kár. Finnek szabin. Hosszún. Én meg? Hétvégén esett. Dörgött. Játszottam. Végig. Két szarral. Bugyuta játékkal. A netről. Ennél nincs lejjebb. Belátni jó. Nekiállni másnak. Valami tartalmasnak. Vagy értelmesnek. Jó esetben. Mindkettőnek. Sok terv. Kevés erő.

Kezdetnek például katasztrófaturistáskodni! Rossz fát tenni a tűzre és kifosztani a bénákat pókerben! Meginni a soproni készleteket, mert nemsokára új szállítmány várható! És még számtalan... :)
A vegetálásból elég volt, irány a nagyvilág! Kezdetnek egy kis algebra. Alberga. Aztán európai körút. VB-meccsek. Sörfesztivál. Egy meccshétvége ősszel két meccsel. Persze nem nb1. Valami lakodalom is lesz. De a legénybúcsú talán mozgalmasabb szórakozást ígér. Legalábbis a vőlegénynek :) És még ...

Tervek. Vannak. Legyenek is. Mindenkinek. Szép nyarat.
Ó

CIÓ
ÁCIÓ
KÁCIÓ
AKÁCIÓ
VAKÁCIÓ

(Először feltettem ide pár régi képet a nyaraimról, de aztán a személyiségi jogok védelme miatt leszedtem :) De jó volt végignézni :D)

"És aki ilyet mond, az hazudik"

2 megjegyzés:

Bettina írta...

Pedig megnéztem volna azokat a régi fotókat.

Unknown írta...

Meg ne próbáldd! :D