2010. június 5., szombat

C vitamin

Pénteken rádöbbentem, hogy az elmúlt 9 hónap alatt az üzemi étkeztetés kiváló rendszerében most másodszor ettem olyan ételt, amiben nem volt hús. Spenótlevest, ami igazából némileg a főzelékre hasonlít. Itt nincs normális leves, illetve én még nem láttam. Ezen kívül egyszer ettem vmi mentás vegavagdaltat répából.
Ennek apropóján aztán ma vásároltam is csomó gyümölcsöt meg zöldséget. Pl. körtét, banánt, epret, almát, retket, stb... Az eper itt igen különleges szerepet játszik. Sosem értettem miként lehetséges a több hektoliternyi eper/szamóca lekvár, joghurt, meg egyebek. De mostanában minden erdei területen (is) egymást érik a virágzó kis epertermelő egységek. Kíváncsi vagyok mennyibe fog kerülni a dömping idején. Mert már most is a boltok mellett kis sátrakból is árulják mindenütt. Ma sikerült vennem 1 kg epret kb 500 forintért (az új remek árfolyamon :) )

Igaz ez spanyol. De az mindegy. Éljen a C vitamin. Bár csak a puffin ad mindent legyőző erőt és akaratot.

2 megjegyzés:

Bettina írta...

Jó árfolyam. Itt 330-tól (szedd magad) felfele. Magyar eper 790-ért is. A finn eper olcsóbb, úgy tűnik.
Szamóca nincs?

Marci írta...

az mindenhol van. ahol van humusz ott virágzik minimum egy bokor