2010. június 7., hétfő

Kirándulás

Mivel a hétvégéken általában sok hasznosat nem teszek, így gondoltam veszek végre kis foglalatos égőt, mivel 1 kiégett, meg amúgy is 1 már alapból hiányzott. No nem mintha a hajnali fél 2 és 4 közötti időszakban bármit is csinálnék, egyébként meg amúgy is világos van. Viszont úgy gondoltam, kicsit felfedezem a környéket.
Ennek egy másik apropója egy augusztusi lakodalom lesz, ahova testileg, lelkileg és májilag is fel kell készülnöm. Ennek megfelelően ma a gyaloglást választottam, mintegy 5 órán keresztül. Jövő héten a májam feldolgozókapacitását is elkezdem felfuttatni, szombattól indítom erről a beszámolót... :)
Sajnos okosan a telefont nem töltöttem fel, így az igazán izgalmas részekről nincs kép... Pedig volt egy rész, ahol egy u alakban kimegy egy fából készült híd/gyalogút a víz terület felé, ami most ugyan nádas leginkább, viszont egy résznél ki volt rohadva a bal oldala az alátámasztásnak, így kb 30 fokban lejtett oldalra. De persze vissza fene se fordul, így kockáztattam. Mivel engem kibírt, azt hiszem még kellően jó állapotban van :) Aztán volt olyan patak, ami felett egy pár deszka egyensúlyozott. Tiszta ügyességi pálya volt. És hogy lássátok, itt is hazugságokra épül az idegenforgalom. (A kép valami 1960-as történetre alapul, amennyit kivettem belőle)



Ehhez kapcsolódóan ma sokat mulattam a finneken. Mindent teljesen komolyan csinálnak.
- Ha az erdőben találkozol velük, mindenkin túrabakancs/-szandál, kulacs, sétabot van...
- Ha éppen egy focilabdányi bokrot ültetnek el a házuk elé, akkor gumicsizma, kertésznadrág, talicska, 3 fajta ásó, kertészszerszámokkal telehalmozott öv...
- Ha picit naposabb az idő, akkor már mindenütt kinn ülnek a kertjeikben, igaz plédek és nagykabátok védelmében. Viszont van ahol már beüzemelték a kerti sütödét is...
- Ha hétvége van és egy kis szórakozás néz ki, akkor a minimum felszerelés a 12-es csomagolású sör (lányok), 24-es karton mindenki más...

Nincsenek megjegyzések: