2009. november 16., hétfő

Új munka

Mivel meguntam, úgy döntöttem máshol fogok dolgozni. S lőn, immár gyalog járok dolgozni. Persze igazából a cég költözött, de már így is leköröztem az otthoni veteránokat, akik két helyen dolgoztak, a régi budaörsi, meg a mostani helyen. Nekem ez már a 3. campus ;)
Hát ez más azért. Az (egyik) étterem pl 20 méter légvonalban, pont belátni az ablakokon keresztül. A szokásosokon kívül itt van pizzabüfé, tehát vmi 6 euro valamennyiért annyi pizzát ehetsz a naponta változó három fajtából amennyit bírsz. Mióta kijöttem ma ettem először pizzát, s most pár hónapig megint nem fogok :)
De az egyik másik kajáldában van pl grillpult, ahol megsütik neked amire rámutatsz.

Ami viszont sokkal jobban tetszett: a kis termek neve, amikbe az okoskodótalálkozásokat meg lehet szervezni mindenféle "fantáziadús" nevekre hallgatnak, mint Reboot, Cable, Disk, és egyéb informatikai fogalmak. Pihent volt, bárki is keresztelte el őket.
Itt nem csak nappal folyik ám a munka! Éjjel-nappal vértizzadva...

A képen kb. az épületek 15%-a látszik

És a volt finn fővezető, aki jelenleg már a Finnair CEOja lett, nos talán mégsem oly nagy veszteség. Ugyanis a Finnair sztrájkol :D

Búcsúzóul, ha valakinek van másfél óra szabadideje, annak ajánlom a következő filmet.

Sajnos angol, bár látványnak sem utolsó.

3 megjegyzés:

Unknown írta...

A HOME-hoz van magyar felirat a neten. Amúgy tényleg klassz film, engem a Baraka-ra emlékeztet leginkább.

Bettina írta...

Megnéztem már magyarul pár héttel ezelőtt, nekem pedig az Al Gore jutott eszembe keverve Barakával. De tetszett. Az amerikai marhafarm eléggé mellbevágott.

szab101 írta...

na, akinek ez bejott annak ajanlok egy igazi klasszikust.. kotelezo.
http://www.imdb.com/title/tt0085809/

amugy ma en is lattam, nem sokkal azutan, h kijott a magyar felirat ;)