2009. november 26., csütörtök

Finnitó

Vagy ahogy a művelt olasz mondja, finito! Kezdem unni az itteni munkamorált. Vannak butaságok itt is, és a munkatempo kicsit más, mint amit én csinálnék legszívesebben. Sok túlbiztosítás van a rendszerben, amit be is vallanak a vezetők (titokban). Szokás szerint mindig van valami sürgős, ami egy hónap múlva is sürgős. De ami nélkül egy hónapig megélünk... nos az messze van szerintem ettől a fogalomtól :) Meg egyéb unalmas közhelyek, amikkel mindig találkoziuk az ember a nagy cégeknél.

Az elmúlt két napban tréningen voltam, egy magyar srác tartotta, és voltak egészen érdekes részei, például hogy lehet egy jelszó megadásakor szimplán a szöveg beírásával formattálni a rendszert :) Persze ez csak a móricka megoldásokra használható, akkor is hosszú hacker hozzáállással.

Tönkrement a céges fülhallgatóm egyik oldala, szóval mivel mindenkinek ugyanolyan van, kicseréltem egy másik emberére. Nincs kedvem újért könyörögni, tegye meg a szerencsés :D Meg legalább van egy kis izgalom, hátha van kamera, vagy vmi az irodában és majd jönnek a droidok, hogy megöljenek :)
Holnap "unofficial" karácsonyi parti lesz elméletileg. Mivel a hivatalost eltörölték szolidaritásból. Amúgy a cég leszállóágban van még mindig. Telefonáljatok sokat! :)

2 megjegyzés:

Bettina írta...

Te jó ég, már novemberben karácsonyi buli??? Miért nem augusztusban már?!

Ferenc írta...

Leszállóág? Ez is tönkremegy? Ezt ne mondjátok el a Yahoo!-nak, hogy ahol dolgoztam eddig ott mindenütt visszaesés volt tapasztalható. :) Bár főleg azután, hogy eljöttem onnan. :)