2009. november 27., péntek

Az első!

Nos már nem kell tovább versenyezni, megkaptam az első Magyar földről érkező anyagi valójában létező levelemet. Köszönet a gyöngy betűkért, és még azért sem haragszom, hogy az a kiállhatatlan férje is aláírta ;)

A tegnapit felsorolást semmissé tévő dolgot sikerült ma beszereznem, ezek után nincs miért nem ideköltözni... Mindig nézegettem ezeket a bennszülötteket, az ilyen fényvisszaverő megoldások igen sok fajtája került fel a felsőruházatukra a fénymentes időszak kezdete óta. És tényleg hasznos, mert egyrészt majdnem elütöttek mikor egyszer mentem haza sötétben és feketében gyalog Kajászóra még otthon, másrészt itt ugyan van megfelelő gyalogosoknak kiépített infrastruktúra, de azt meg kell osszák a bicajosokkal. Meg amúgy is, biztonságos, ha látnak. Ennek rendkívül sok megoldása van itt: van
kabátba épített ilyen anyag
karra feltekerhető mágneses rugalmas szalag
bicikliküllőre tehető kis hosszúkás elemek
felvarrható moomin (gyerekeknek gondolom inkább)
mindenféle felcsatolható kétoldalas akármifigura (pl középső kinyújtott ujj a kocsiban ülőknek interpretált köszöntő üzenettel)
stb

De én megtaláltam az tökéletes kivitelezést, ilyen ha fény éri

s ilyen amúgy

Azt hiszem, ha nem is példaképem ez a remek ember, legalábbis véd és dacszövetséget kötnék vele mindenképpen :) Mikor még azt sem tudtam milyen a sör íze, már akkor Homer volt az ász és nem Bart. Azóta meg... hajjaj

Nincsenek megjegyzések: