2009. november 10., kedd

Az egyenjogúság fellegvára

Társadalmi viszonyok. Most megtapasztaltam a valós egyenjogúság (felé vezető út) valóságát. Mert miért nevezzök egyenjogúnak a nőket meg a férfiakat? Hisz van nőnap, meg anyák napja, meg csinos és fiatal nőket csomó helyre könnyen felvesznek, stb...
Tegnap csúnyán kibabráltak velem a finn kereskedelmi kamaránál, mivel azt teveztem hazafelé bevásárolok némileg, s az úr asztalánál elfogyasztom jól megérdemelt vecsernyémet. (Mint azt már korábban kidoboltam itt ugye 12-21 között nyitva van vasárna a normál méretű élelmiszerbolt) Kivéve tegnap... S ma az ok is kiderült. Hát kérem: Apák Napja! Ha reálisan és objektíven közelítem meg a kérdést, persze nyivánvaló, mert ugye szegény férfiak testi lelki egészségüket nem kímélve róják a kilométereket a mókuskerékben, mindemellett romantikus kis meglepetéseket eszelnek ki az oldalbordának, meg nevelik a gyereket okosságokra, leviszik a szemetet, stb... A nők meg... egész nap otthon játszanak a gyerekkel, kikapcsolódnak, tévét néznek, kulináris élvezeteknek hódolnak nap nap után...
És aki azt hiszi viccelek. Nem én. Valóban minden bolt zárva vagyon...

Egyébként köd van újabban, mikor sötét van köd is van. Csomagkapcsolás. Olyan minden mintha bepárásodott szemövegen át néznél a világba. Hétvégén 100% páratartalmat mértek. Valóban olyan. Mint az őserdő. Meleg nélkül. Sőt a vicces az hogy reggelente remekül oda van fagyva a talajra a pára.

És itt a vega süti:


Állítólag vasárnap nagy katasztrófa is volt itt, vmi cső eétört és 5 metroállomást elárasztott a víz. A magyar netes oldalak szerint a felszíni közlekedésben káosz volt, még ma reggel is.
Na ehhez annyit akarok hozzátenni, hogy én minden gond nélkül jöttem este haza, vasárnap nincs forgalom amúgy sem, szóval kétkedéssel fogadom a hírt.

2 megjegyzés:

Bettina írta...

Szerintem ez jó dolog, az Apák is megérdemlik. (direkt nagybetűvel) Mi oldalbordák meg amúgy is megkapjuk a magunkét. Ki így, ki úgy.

Unknown írta...

Az a süti jól néz ki :) Nyammm...