2009. november 30., hétfő

Szokásos hétvége

Mivel az idő nem csodálatos - bár volt napsütés is - így csak a szokásos semmittevő program jöhet szóba. Erre a hétvégére nem volt semmi sportrendezvény vagy ilyesmi, így csak itthon ez-az meg némi bevásárlóközponti mászkálás maradt. Az már-már sorsszerű, hogy ha elmegyek a helyi gigamarketbe, akkor találkozom ott az indiai sráccal... no mindegy, körbejártam az akvarisztikai boltokat, meg köveket mostam, mert mégse veszek követ, mikor mindenhol heverészik.
Felturbóztam a hajlékot is, voltam az ikeában és vettem egy wcbe a kagyló elé tehető szőnyeget. De még a konyhaasztalon hever mondjuk, végülis jól meg kell tervezni, hogy hely energiavonalait nehogy megtörje :)
Ma meg este már fájt a fejem, így gondoltam elmegyek a mormonok rettenetes szentélyéhez, ahol emberáldozatokat is bemutatnak. Szerintem ők maguk az áldozatok, mert egy feleség is... node több? :)

1 megjegyzés:

Bettina írta...

Egy feleség az igazi!!!