2010. március 18., csütörtök

Március idusa

Hát eljött a nap, melyen oly sokminden történt. Annak idején. De valószínű, ha Petrovics finn, akkor várt volna még két hónapot a balhéval.

Ugyan szép napsütés is van (néha), mint például 15-én reggel a fenti képen, de inkább a reggeli -11, meg a napi havazás a jellemző. Szóval a rózsát még nem kell metszeni.
Tegnap szereztem (némi közreműködéssel) egy digiboksi-t, ami a digitális műsorszórás vételét segíti elő. Mivel közeledik a focivb, elővettem a tv-t, s este meg is néztem a chelsea-inter meccset. De előtte elsétáltam Vantaa városrészbe, a box-ért, mivel ott lakik a figura, akitől az itteni vaterán vettem. 12 euro volt. A boltban ennek többszöröse.

És hogy tényleg 12 euro maradjon, meg hogy kicsit lesétáljam a déli pizzabálást, így éppen jó is volt a 3,5 óra séta. Időm az van. És szép hóesés volt. Éppen... Gondolkodtam visszafelé, lehet most sétálok utoljára hópelyhek között idén. De aztán leszögeztem magamban, nem lehetek ekkora naivitásbajnok...
S valóban, ma is havazott.

3 megjegyzés:

fakopáncs írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
fakopáncs írta...

Az évet "idén" te is májusban zárod? :)

Marci írta...

Neem. Inkább akkor kezdem! Jön a jó idő meg minden életvidámság vele. De ha otthon lennék akkor meg pont államvizsgáznék akkoriban :)