2010. március 5., péntek

kv

Ma vettem észre, hogy a kávéautomatán - ami itt ingyenes - ki van írva mi mennyire kalóriadús. Mostantól nem is iszok több csokotejet ... Azért ez komoly. Ilyet még sehol sem láttam.

Másrészt tudni kell, hogy Finnország igen előkelő helyen áll a kávéfogyasztásban. Egyébként az ilyen kávéautomatákat a sodexo cég teríti mindenféle munkahelyeken a világ számtalan pontján. Készítettek egy statisztikát, ahol az elfogyasztott mennyiség szerint koponyára vetítve a második helyen a cégünk 3 finn fővárosközeli telephelyéből az egyik lett a befutó. És ki lett az első? Hát a másik hely, ahol novemberig én is dolgoztam.
Persze biztos oka van ennek. Mivel késő éjjelig kell dolgozni a kapitalista kizsákmányolás miatt... na jó nem. De gondolom télen a sötét miatt isznak, ne aludjanak el napközben, nyáron meg a világos miatt isznak, ne aludjanak éjjel. Vagy csak szimplán hozzászoknak télen és nyáron már csak megszokásból...

Ma végre találtam egy megfelelő szövetségest, akivel lehet cselszövéseket végezni, meg borsot törni mások orra alá :) Ha sikerül a projektünk, majd megírom.

Nincsenek megjegyzések: