2010. február 26., péntek

Hó alatti élet

Jól emlékszem vasárnap melegem volt a kocsiban úgy sütött a nap. Azért itt is enyhül az idő, a nulla fokot is elérjük már néha.
Viszont úgy gondoltam némileg ki kell kapcsolódjak a sokk után, amit rengeteg Mesterházy plakát okozott - amin szerintem úgy néz ki mintha a szája sarkában szeretné a nyálát visszaszívni -, meg hogy a Vonának személyesen lehetett leadni a kopogtatócédulát.
Itt viszont ebben a pár napban voltam már biliárdozni, meg moziban is.

Biliárdban minden finnt levertem - szokás szerint - viszont a sör 4 euro, és 17-20h között 3. Hát ilyet itt még nem láttam. Mondjuk az illemhely... nos minden extrától mentes volt. Ami elrepeszthető volt, az el volt törve ketté, amiből kiállt valami egykoron, azt biztonsági okokból a kedves finnek letörték, nehogy megüsd vele magad, ahogy a wcben forgolódsz esetleg. De amágy volt vagy 14 biliárdasztal, szóval jó hely. A neve Chaplin, ha vki egyszer itt járna esetleg...
tegnap meg moziban voltam. Még nyertem két jegyet anno, és márciusig jók, szóval le kellett fogyasztani. Egyik sráccal mentünk el, ő újpestsálban én fradisapkában. Jól integrálódtunk itt. Viszont az utcán egy meglepő szőke csaj szaladgált telefonálva. A meglepő persze nem a szőkesége volt, hanem a magyar beszéde. Már találkoztam néha boltban is magyar beszéddel, de éppen valamilyen telefonos megbeszélést folytattak mindig, így nem állítottam meg senkit még.
A moziban vicces hogy minden angolul van szinte - ami nem finn eleve ugye - és szépen ott van a finn, alatta meg a svéd felirat. Kérem itt egyenlőség van ám...
Van pár képem egy finn étteremről is, majd apránként közzéteszem.

Forró almáspite vanaíliafagyival pl...

5 megjegyzés:

Unknown írta...

...csocsó nincs?

Bettina írta...

Pultosfiúk/lányok?
Magyar lány ismerősök?

Ferenc írta...

Vakok között félszemű a király! :)

Mondanám, hogy adjál már egy sallert az újpestinek, de minek? Elég nagy sallert kap a saját csapatától! :)

Unknown írta...

Marci! Adj egy jó alapos verést az újpestinek, erre ő is gyepáljon szarrá! :D Zöld hernyók, lila majmok... pfffúúúúújjjjjj :D

Marci írta...

nos
1, csocsó is van, 1 euroért láttam eddig. de van itt a cégnél is a hatodikon, még nem játszottam rajta. kicsit ha elbénulok az nem baj, legalább élvezem a játékot az átlagemberek ellen is

2, sok ismerősöm van, de leginkább neten keresztül :) de majd jön a jó idő és akkor előbújnak a finnek is.

3, hát az újpest az már elég nagy csapás önmagában, nem kell ennél jobban büntetni

4, kispest... vicc