2010. február 28., vasárnap

Ha most otthon lennék...

Lenne okom ünnepelni, mivel pont két éve kaptam meg a kulcsokat a házhoz. Na jó nem pont mert 29-én, de legalább könnyű megjegyezni. S ha minden jól meg idén talán letudom a tartozást is, s akkor tényleg lesz egy házam.
Itt Suomiban egyébként elég drága mindennemű lakás vagy ház. Szerintem nagyjából a háromszoros árral kell számolni minimum. De láttam már házat 1 millió euroért is. Pedig nem volt annyira húde. Persze vételben nem gondolkodom, hacsak... De hogy mi a hacsak, azt meg nem tudom.
Az olvadás megindult, ma 4 órán keresztül nyitva volt az egyik ablakom, hát ilyen sem mostanában volt. Ma még némi bevásrlást kellene megejteni a jövő hétre, mivel kicsit másként dolgozom majd, mint általában. Meg szét kellene szedni a mosógépet és megnézni mi lehet a baja. De láttam 259 euroért újat. Ha minden összeesküszik, max beruházok. A mostani úgyis 2003-ból származik.
S akkor folytassuk a gasztronómiát is. Persze ez nem a menza kaja...

A "hírhedt rénszarvasszendvics" néven futott

2 megjegyzés:

Bettina írta...

Hú, nem rossz.
Hacsak... be nem vásárolsz egy finn hölgyet, aki házzal rendelkezik...

Marci írta...

most már akkor tudom a férjválasztásod igazi indítékát, lebuktál! ;)