2010. február 2., kedd

Fehér világ

A hó változatlanul hullik minden nap picit, pár helyen az egy méteres magasságot éri el. Persze nem a gyalog vagy autóutakon, azok folyamtosan tisztítva vannak. Szép a hó, és nem koszolódik akkor sem, ha éppen nem esik pár napig. Só sincs szórva sehol, inkább nagy gúlákba nyomják össze (4 méter magas) aztán azokat teherautóra teszi a markoló és elviszik északra, hogy ott még több hó legyen :) Vagy akárhova.
most már az ágakon is 20 centis kis falak állnak hóból. Ma még a vonatok is késtek, vagy legalábbis ezt állították a finnek, de szerintem csak később indultak, mondván majd a vonat késésére fogják.
Ma nekiálltam új munkámnak, ami ugyan nem hivatalos még, viszont olyasmi, amivel kb. 7 éve foglalkoztam érintőlegesen. Hogy érdekes lesz-e hosszútávon azt nem tudom, de legalább könnyen találok majd munkát máshol, ha épp úgy hozza kedvem.
Két hét múlva megint megyek pallérozni az elmém, szóval érdekes idők ezek. Meg már volt ma az új kolléga is dolgozni. A szemétnek olyan laptopot adtak, amin van hdmi kimenet, ami remek lenne a tv-mhez... de az enyémen nincs. Bárcsak én is most jöttem volna! Vagy legalábbis én is olyan laptopot kaptam volna... Lehet csinálok majd vmit a mostanival :) hátha kapok újat ;)

1 megjegyzés: