2008. június 6., péntek

Uri Geller

Nocsak! Ma visszafordíthatatlan események láncolata indult el otthon... Holnap kihirdetik a legalkalmasabbat a csorda élére.
Több magyarázat is létezik korábbi bejegyzéseimre:
- jó vagyok valószínűségszámításból, mint azt a kaparós sorsjegy is bizonyította
- parafenomén vagyok, megéreztem a változás szelét
- Jupi (aki a főnököm főnöke - a céges hierarchiában kevésbé járatosak kedvéért) a parafenomén, mert megérezte, hogy mi már mindannyian szeretnénk tudni
- vagy egyszerűen Ő is olvassa e sorokat, s így a betűkből áradó közakarat előtt leborulva döntött a lepel lerántásáról

Talán a legutolsó lehetőség magyarázható meg leginkább valós logikai következtetéssel...
IGY MOST MEGKÉREK MINDENKIT, akinek van bármi olyasmi, amiben eljárhat a valószínűsíthető olvasó, az írja be ide kommentbe:)

Izgulva várom én is az eseményen megjelenő mindeddig ködben rejtőző új VEZÉRt, a kinevezés megható pillanataiban a következő jelenetre számítok, nagyon sajnálom, nem lehetek ott... személyesen, de szeretnék megkérni valakit, vegye fel a jelenetet a blognak!

3 megjegyzés:

szab101 írta...

Hat igen, mar mindannyian tukon ulve varjuk a fel10et, habar a kinevezest kovetoen en inkabb vmi
hasonlora szamitok az új VEZÉRtől..:))

Marci írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Marci írta...

Igen, ez sem rossz, de nekem a Halle féle szimpatikusabb:) Remélem sikerül is majd felvennie valakinek:)