2011. július 7., csütörtök

Kemény napok - szegényes élelmezés

Ma meg tegnap nem voltam az irodában, hanem lakásokat nézegettem. Legalábbis kora délutánig. Ma meg bementem a bankkártyámért is, így már három országban vezetek bankszámlát. Ez ám az igazi internacionálé!
Voltam 14 lakásban, az egyikben mindkét napon. Nekem mondjuk egy ház is megfelelne, de az bútorozva drága, meg akkor adnak hozzá kertészt is, meg takkernénit.
Kaptam itt is relokációs ügynöknőt, aki ad egy csomag olvasnivalót, ami csakúgy mint Finnországban, itt is vicces megjegyzésekkel van tele. Kíváncsi vagyok, ha Magyarországra megy valaki külföldiként, neki is vannak-e ilyen szolgáltatások. Fogalmam sincs, de egy csöppnyi kétely azért van bennem a dolggal kapcsolatosan.
Amúgy tegnap valami japán étteremlánc egyikharcálláspontját látogattam meg, ahol teriyaki marhát ettem tojással, kukoricával, zöldségekkel, meg rizzsel. Ami amúgy ebben az országban két variációban kapható. vagy egy csészényi és akkor ingyen jár a főfogás mellé, vagy van valami ára, de akkor végtelen. Amíg bírod hozzák neked. Ez itt az ingyenes variáció volt.
Tetszett a dolog, mert egy öntött vas tányéron tálalnak, még nyers állapotban, ami 280 fokos amikor kihozzák. Aztán te ott forgathetod locsolgathatod a dolgokat, s mire kiélvezted tudsz főzni épp lehűl annyira a tálad, hogy az étel elkészült, de nem ég oda. Egyszerűen zseniális. Itt még csak elsőre forgattam át a húst.
De pár perc s már kész is volt. Közben meg vígan sercegett, s párologtatta orrcimpámba a kiváló illatokat.

Nincsenek megjegyzések: