2011. július 17., vasárnap

102

Sikerült. Jelentem: túléltem a finnek sörözési szokásait. Most 6 hétig regenerálódhat a szervezetem, amíg nem térnek vissza, hogy újra feldúlják a trópusok lassan csordogáló mindennapjait.
Mivel a szálloda hűséges kis lakója vagyok, s jóhírét tehetségemhez mérten a publikum tudomására is hozom, így nem tudtak nem megjutalmazni ezért. 50 itt eltöltött éjjelem megünnepléseként kaptam 1000 peso utalványt, mit lefogyaszthatok, s ma meg kaptam még egy ajándék éjszakát egy reggelivel, mit felhasználhatok novemberig. Szóval ha valaki épp erre jár... én nemsokára már az albérlők szerény s kiszolgáltatott életét élem majd.
(Ma egyébként biliárdozni voltunk, bár a helyet megtalálnunk nem volt könnyű, de megérte. Igazából bowlingozni mentünk, de aztán a kisebb ellenállás felé haladva a kisebb golyókkal is beértük. Volt vagy 16 asztal, és 12 bowlingpálya legalább.)
Manila-bay, azaz az öböl

Nincsenek megjegyzések: