2011. február 18., péntek

Újra lesznek képek!

Igazából nehezen szántam rá magam, mert sosem vettem fényképezőgépet. Anno még a családi Beiretta volt, aminél jobb gépet azóta sem láttam. Aztán egyszer egy holland kempingben találtam egy Samsung vmit, ami lekváros volt és a fűben volt tokban egy olyan helyen ahol nem volt egy vendég sem, csak mi. De sajnos az említett gép kissé megfáradt amint egy óvatlan pillanatban ráléptem az ágy mellett.
Hát vettem egy gépet, ami kicsi és elfér a zsebemben, de 10x optikai zoom van rajta. Most utoljára felteszek képet teljes méretben, aztán majd csak lebutítva, az is jó lesz :)

Igazából persze tudom, hogy semmi szükségem nem volt erre, ugyanúgy mint a tv-re, meg a mini-hifire sem korábban. De az ember néha szeret hülyeségeket venni, hogy két hét múlva rájöjjön, jobb lett volna kirándulni egyet inkább az árából. Legalábbis rám ez igaz.

1 megjegyzés:

Bandi írta...

Igazán mindent megteszel az olvasóidért! ;)