2010. május 3., hétfő

Éljen május elseje!

A katonai parádé helyett itt amolyan tavaszköszöntő népünnepély kötődik május elsejéhez. A terek kb úgy néznek ki, mint egyéb helyeken szilveszter után. Mindenféle konfetti, papírszalag, és alkoholizálás nyomait viselik.
Mivel én sosem iszok alkoholt, így természetesen minden ilyen kilengést mélységesen elítélek. Egyébként tényleg eléggé bódult figurákat látni ilyenkor. Nem játszanak ezek a finnek.

Lassan gondolkodtam le kellene már cserélni tavaszi stílusra a fejlécet, de az még nem időszerű. Május 2. ellenére, még mindig vannak itt ott hóbuckák.

Szerintem itt nincs is igazi tavasz. Van hosszú tél, némi nyár, hosszú ősz. Ez ilyen.
De azért már vannak virágok is, még tulipánt is láttam, bár kb 4 cm magas volt. De volt. Az édesanyáknak azért küldöm ezt a képet, amit szintén ma kaptam lencsevégre.

1 megjegyzés:

Bettina írta...

Édesanyák nevében köszönet érte. Cserébe komplett repce-táblákat tudunk adni, orgonabokrokkal megspékelve. A selyemakác sajnos nem bírta a kiképzést, valószínűleg elfagyott...