2010. április 7., szerda

Unalmas napok

Az utóbbi pár napban nem jelentkeztem, mert eleine végre megjött az első magyar látogatóm, utána meg hogy elment szomorúságomban ágynak dőltem... Na jó, igazából valami vírus a tettes, ami manapság aktív itt.
Vendégem saját bevallása szerint jól érezte magát, tehát immár nem zsákbamacska, tessék felkerekedni és világot látni!

A húsvétról, meg az azt körülvevő történésekről majd írok, ha a képeket sikerül lementenem a fényképezőről. De azt úgy találtam egy holland kempingben, és kábel nem volt hozzá a fűben. Szerencsétlen vagyok mit tegyek...
Most az van, hogy eljöttek az unalmas napok. Amíg társaságom volt, addig persze pörögtek az események, meg amíg szervezetem védelmi vonalai halált megvető bátorsággal küzdöttek a behatolókkal, de most már csak hőemelkedés van és összehasonlíthatatlanul jobban is vagyok. Szóval holnap már valami normál elfoglaltságot kellene találnom itthon. Hát ma kezdődnek az unalmas napok.

És címszavakban az elmúlt napokról: reptér 2x, akvárium projekt beindítás, hajókázás, húsvéti csülökevés (képen a pusztítás eredménye), locsolás (piros tojás nélkül :( ), szavazás a nagykövetségen, hidegrázás az éjszakában, orvoslátogatás, gyógyulás...


Ha nem felejtem el, majd írok róluk bővebben is.
Amúgy bár itt oldalt 2 fokot mutat, de ma 17 is volt, igaz akkor rásütött a Nap a hőmérőre.

2 megjegyzés:

fakopáncs írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...

Jobbulást!