2010. április 20., kedd

Kerti munkák

Bizonyára minden kedves földművelésből élő sorstársam tisztában van a tavaszi munkálatok fontosságával. Ennek jegyében ma kiirtottam (szépen megmetszettem) a konyhaablak előtt lévő rózsaburjánzást. voltak bizonyos kósza lelkek, amik már 3 méter hosszúsággal büszkélkedhettek. Hogy ez mire volt jó, azt mondjuk nem sejtem, mert az ablakomból csak nagy tüskés szárakat lehetett éppen látni, még csak levelet sem, nemhogy virágot...

Mivel hosszútávra tervezek, így elmentem a kertészeti mintaboltba és tűzben edzett finn acélmetszőollót vásároltam. Na jó nem, megkértem egyik finnt hozzon nekem vmi metszőollót, mert nem bírom már nézni ezt a dzsungelt. Egyébként itt a kertek szerintem elég rusnyák. Az igaz mondjuk az év felében fagy van, de attól még szépen meg lehetne csinálni. "Vidéken" nem tudom hogy van, de itt elég minimális kertek vannak, mondjuk 20-50 nm szerintem az átlag, a többi betonos kocsibeálló vagy garázsbehajtó.
Lényeg a lényeg, reményeim szerint idén pont az ablakban nyílnak majd a rózsák!

1 megjegyzés:

Unknown írta...

...és a kerti sütőhely? :)