2009. december 11., péntek

A tél itt van újra

Szerencsére vége az ínséges időknek, és ismét szépen hull a hó. Ami már magában is remek dolog. Főleg ha ehhez még hozzáveszem, hogy így csökken a sötétség/szürkeség nyomasztó miliője.
A karácsony közeledtével minden karácsonyi már itt. A sörtől, a sonkán át a mindenhol kivilágított ablakokig. Meg a karácsonyfák is állnak már. A cégben a konhánál csak műfa, de a közelben pl feldíszitettek nagy piros gömbökkel egy 10 méteres élő fát. Szóval szorgoskodnak ezek itt. De nem mindenki! A bankszektor hétfőtől sztrájkol :o Ilyet én még nem is hallottam, hát nem ott van a prosperáló élet??
Volt tűz is a cégben. Vagy legalábbis tűzriadó kedden talán. De mivel rutintalanul fél négyre rakták... nos én már a kezdeti lendületemből semmit nem vesztve egész hazáig jutottam :) Másnap persze minden teljes épségben állt.

Ma olyasmit tettem, amit itt még nem. Jövő héten beszámolok az eredményéről is ;)

Nincsenek megjegyzések: