2009. december 31., csütörtök

Karácsonyi zabálás

A vegetáriánusok és a gyengébb gyomorral rendelkezők most zárják is be a böngészőt...
Valahogy a karácsonyhoz hozzátartozik, hogy mindenki a végtelen kalóriabevitelre és a több kilónyi rokonváró készletre esküszik. Ennek a pontos okát nem értem teljesen, de én idén megfogadtam, hogy jövőre kizárólag salátát fogok enni karácsonykor. Esetleg egy kis mákos bejglit. Esetleg... :)
Le is fényképeztem, ami a 7 személy pusztítása után megmaradt. Ez csak a hús részleg.
a képen egy fél töltött pulyka, némi sajttal fedett karaj és egyéb ínyencségek láthatóak...


Amúgy itt fingországban nem volt plusz 20 fok meg ilyemik, helyette szépen hullott a hó, ami most sem hagy alább. Némi olvadás megindul délben, maj reggelig esik a hó megint. Ennek eredményeként az utak és járdák kis árkoknak tűnnek már, mindenhol térdig érő hófalakkal szegélyezve. De én nem tudom megunni a havat... Talán ez a véleményem még változni fog :)

Már megnyugodtam, nem hiába fektettem eurokat a magasszárú bakancsomba november elején...

1 megjegyzés: