2009. december 13., vasárnap

2009 utolsó finn hétvégéje

Hát ma nagy sétát tettem az erdők mélyén. Persze ez az erdő az én városrészem és egy másik között helyezkedik el, tehát igazából tele van a testét átszövő gyalogutakkal, amik némelyike ki van világítva sötétben. De tényleg teljesen szövevényes a hálózat, és most igazán szép is volt. Nem volt igazán hó, de szépen meg volt fagyva a talaj, ropogott a léptek alatt. (Legalábbis az enyémek alatt:))

Ami érdekes számomra, hogy az erdei részeken szinte egymást érik az emberek, bicajjal, gyalog, futva. Kis túlzással szinte minden bekötőúton lestek rám, hogy épp akkor érjen oda vki mikor én.
Igazából a nagy bevásárlógigamegaközpontba sétáltam át, bár ezúttal szándékosa jókora kerülővel. Dehát időnek nem vagyok híján itt... Mai fő misszióm a reptéri busz pontos indulási helyének beazonosítása volt, hogy ne pénteken kelljen kersegélnem. Mert két busszal kijutok mondjuk 5 euroból, akkor miért is költenék taxival 40-et rá? Kenyérre is kell maradjon :)

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Dec. 26. este, Ajkarendek. <- ide kérd a jegyet :)

Marci írta...

ott leszek. ne aggódj