2011. szeptember 20., kedd

pont pont vesszőcske

Mivel a blogot általában a széles közönségnek írják, s gondolatok vagy érdekes dolgok megosztására szolgál (legalábbis az én értelmezésem szerint), be kell látnom, már nem okoz örömet az írása :)
Én mondjuk már kezdetben is csak egyéneknek szántam, de ennek a fő oka meg a lustaság volt a részemről, nem akartam ugyanazt leírni sokszor :) Viszont most már oly rég távoztam el Hungária földjéről, hogy talán nekem is jobb lesz, ha leveleket is kapok, én meg cserébe megírom mi a helyzet errefelé :)
Másrészt ígérgettem is, hogy majd írok ide, de általában megszegtem ezeket. Szóval hogy lelkiismereti okokból egy blog hülyeség miatt rosszul érezzem magam az végképp nem hiányzik. Végén még megroppannék, aztán váltanék az ananásztermesztésre életem végéig.
Kémeim azonban észrevétlenül jelen vannak mindenütt, így sosem vagytok biztonságban:)
Aki a jövőben kíváncsi vmire, az jelentkezhet. Minden jót!

1 megjegyzés:

Bettina írta...

Jelentkezem, a blogos dolog nálam is ugyanaz. Puszillak