2010. augusztus 27., péntek

A rénszarvas éve

Mint a kínai horoszkóp alapján mindenki tudja, vannak-ilyen olyan évek ennek-annak az állatkának az égisze alatt. Nos, ma értünk a rénszarvas évének végére. Egy éve ilyenkor a ferihegyi objektum felé tartottam.
Bizony, azon a napon szakított ki a kegyetlen sors komfortzónámból, kis szubkultúrámból. Kemény és igencsak embertpróbáló időkön kellett kis csónakomban fogcsikorgatva megbírkóznom az élet által alkotott már-már leküzdhetetlen akadályokkal. De a fiúból férfi lett. És így tovább... kielégítve szentimentális olvasóim igényeit...
Ámde az eltelt egy év valós hatása mi is valójában? A legfontosabb, hogy az önéletrajzomba ünnepi harsonaszó mellett rögzítettem 1 év nemzetközi "karriert". Bármi is következzék, ez hátrány sosem lehet. A jubileum alkalmából ma poénból meg is pályáztam egy állást az új csilli-villi önéletrajzommal :) De mint mondtam, poénból :)
Tavasszal például szondáztam a piacot, s küldtam pár jelentkezést ide-oda, hasonló időtartamú tapasztalatot elváró poziciókra. Megjelöltem a fizetési igényt, s kíváncsian vártam mi az az összeg, amikor még szóbaállnak az emberrel. (Aztán mondtam, mégsem érdekel) Nos több, mint amit itt kereshet az ember, de igazából a kérdés az volt, ha úgy alakul komolyan a helyzet, milyen irányba érdemes fejlődni és azzal mit lehet elérni. Jó ezt azért tudni. Csak úgy.
De a valós számvetést, majd holnap végzem el, amikor is romantikus hajókázásra indul magyar különítményünk a távoli Tallinn ódon falai közé, ahol még a sör is olcsóért folyik le az ember gigáján. Persze ez csak egy mellékes körülmény, elsődleges a számvetés, s a mély filozófiai sarokkövek elhelyezése a jövő még kissé ingatag talpazatába.
Viszlát egy év múlva ugyanitt :)

1 megjegyzés:

Bettina írta...

Szeretem, mikor ilyen szépeket írsz. Magadról is :-)