2011. április 19., kedd

Nap nap után

Már két hete érkeztem vissza a skandináv valóságba. Ennyi idő elég volt ahhoz, hogy a finn szélsőjobb megnyerje a választásokat, s remegjen kelljen nyomorult kis életemért. Ennek megfelelően el is menekültem, s idei első kirándulásomat tettem Észtországba. Pozitívum, már ott is euro van, negatívum, ennek megfelelően az árak kicsit felfelé mozdultak. Összegezve nem nyertem semmit azon, hogy nem kell pénzt váltani.
A város továbbra is totális felüdülés Helsinki után. 26-38 euroért meg lehet forduli hajóval. Szóval valóban jó program ez itt (noha közel s távol szinte az egyetlen).
A nap szépen eltelt, sok gyaloglással, s filippinó barátaim társaságában. így mit volt mit tenni, elindultunk vissza Télapó földjére...

Ezeken túl még itt volt egy emberke pár napot, kivel majd 6 évig együtt dolgoztam különböző területeken, megvolt az eddigi legjobb szaunaparti (finnek értékelése szerint), s már nyílnak itt is az első virágok lassan.

1 megjegyzés:

fakopáncs írta...

Valami szélsőbal agymosáson is részt vettél útközben? :-)